Friday, March 19, 2010

BIT-BIT THE LONELY "BeckhAm

"di tengah malam yang dingin..." terlompat-lompat si rabbit yg bernama "beckham"..

tuan - apa yg ko buat bit-bit?

rabbit - aku kesunyian..." balas si beckham"

tuan - naze da?

rabbit - awat base jepun plak tuan guna..

tuan - belajar base baru..

rabbit - saya rabbit malaysia..

tuan - ya x ye jugak!

rabbit - akhirnya..aku x tau ape sebab aku tulis tajuk nye..."aku" yg kesunyian....

Bekham pun memandang ke langit yg dihujani dengan bintang-bintang..
dgn membawa beg yg berwarna merah jambu (pink kan senang cakap) dia pun berjalan meredah tgh malm yg indah dn sunyi untuk mencari .............

beckham - hum? apa yg aku nk cari? sigh...

and the last tragedy...beckham balik ke rumah semual coz, dia pun x tau apa yg menyebabkan die sunyi...

p/s the rabbit is my rabbit~
my mom letak namanye beckham....reason??! hum....(menggaru dagu..) hhuhuhu..nmpaknye kena carik sekor lagi le..shiranei yo..

amacam? best x?~

No comments:

Post a Comment

STRANGER 2/SECRET FOREST SE 2 LEAVES THEIR FANS HUNGRY FOR SEASON 3.

Secret Forest (Stranger) season 2 end at 4th October 2020 with our favorites Prosecutor Hwang Shi Mok was again transferred to a suburban ar...