In SBDJ tamar jalis

SBDJ

SIRI BERCAKAP DENGAN JIN : SBDJ (TAMAR JALIS)

SBDJ ialah karya TAMAR JALIS. Nak diikutkan..sememangnya sebuah novel seram yang tak de langsung org lain bolh tandingi kat malaysia ni! even TOK AWANG NGAH sekalipun. bukn nk perkecilkan bakat penulisan org lain, demo saa..ini just view dr kebnyakkn reader la.Smpaikini, terlalu ramai yg tgh mencari koleksi siri citer ni..termasuklah KYDDLIDD sendiri..oka-san to oto-san..mmg beria giler nk suh KYDDLIDD cari! sanggup bayar..x kesah la~ asalnya ada byk buku SBDJ ni..demo, ramai pinjam n buat reta sendiri ...sedih tahap maksimas!


SIRI BERCAKAP DENGAN JIN : TAMAR JALIS menceritakan pengalaman Tamar ms tinggal dengan datuknye. semua pengalaman dia berkaitan dengan alam satu lagi (alam JIN & Syaitan). Dalam siri ni, ILMU ALLAH dan kekuatan iman mampu mengatasi segala kejahatan S YAITAN n JIN~ apa yg buat KYDDLIDD tertarik lg...citer ni mmg macm bawa we'll masuk kedalamnya! drawing die..penyampaian...fuuh` mmg x leh di tandngi!

WISHES

actually, Sesiapa pun ada "insan " yg ingin ditemui~ x dinafikan la..even KYDDLID mint anime/cosplay/games..tapi.."insan"yg teringin ditemui bukanlah mereka..dia ialah

TAMAR JALIS
NIK AZIZ

kalaulah dapat jumpa...just "ALLAH" know~
tapi, dh mmg izin ALLAH..dpt jumpa pewaris or insan sedrah pundh ok! happy giler la! camni kisah die..KYDD terjumpa dgn salah sorang sepupu or sedara TAMAR JALIS. time tu lam KTM nk ke nilai. KYDD khusyuk baca buku TAMAR JALIS nih1 pastu insan sebelah dia..tengok je ..KYDD cam ada niat nk tegur~ KYDD pun tegur r...
pastu?..hum..nnti lidd suh KYDD citer r..yg alami bkn LIDD..KYDD..
heheh..
apapun..to all yg still ada koleksi SBDJ nih..nk mntak sikit tolong la..blh x jual? even only copy pun x pe! tp kalo yg photostat tu...biar kualiti ok..jgn nmpk sgt fotostat~





Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LEGIT! I SHIP THIS TOO! DAMIRAE. DAMIEN X RAVEN (after Robin x Raven)

DC.. you better make them cannon or cannon ball drop on your studio or home! “Being with you made me realize I never want to be al...

Follow by Email

Pages